Sharon

『由細到大我一直係人哋口中既「肥妹」,自己無乜自信之餘,亦唔識用正確既方法減肥,平時好鐘意食重口味多油既食物,所以即使廿幾年嚟試過無數方法減重,但磅數都係「有升無減」,甚至喺舊年去到198磅。

喺一次朋友介紹之下,我接觸到營養師Tracy,佢唔會強迫我節食、迫我買產品,或者食藥,仲不斷鼓勵我食多啲,教我選擇我鐘意、但又健康嘅零食,亦願意配合我唔規律既作息同工作幫我設計餐單,令我喺輕鬆又開心既心情之下過咗減重既8個月。

依家我已經完咗減肥期一段時間喇,喺培養咗正確既飲食習慣後,我終於可以控制到自己既體重,即使放假既時候會放肆大食特食,都識喺之後幾日清減返,令體重持續慢慢跌。今日我既體重已經去到131磅喇!可以話Tracy真係改變咗我嘅人生!』

#好開心見證住你嘅改變
#更開心見到你學懂個方法
#咁先可以fit一世🥰

我哋𝗘𝗮𝗰𝘆 𝗡𝘂𝘁𝗿𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻營養師陪住你行👭🏼幫你達成減磅目標!🦋
⁡「Eacy Nutrition版權所有,轉載請註明出處 All Rights Reserved 」

Share the Post: